Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2015 19:10 - От старите тетрадки...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3908 Коментари: 12 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ние привличаме като 
с магнит в живота си всичко,
което е в мислите ни...

                    Ричард Бах


image

Понякога светът е малък ,
но е красив и интересен...
побира се в две топли длани 
или в една любима песен.
В една усмивка... и надежда,
в целувката на слънчев лъч...
в ръка, която те повежда 
по стръмен неотъпкан път.
Понякога светът е малък ...
скрит в спомен скъп и незабрава,
изписан върху мокър пясък ...
след всеки прилив... там остава.

stela50

image

Ще се върна ,ти ме чакай...
както обеща,
няма да оставя тука 
недовършени неща.
Тръгвам с обич и надежда...
и със малко страх.
Трудни дни и неизвестност 
и в сърцето с грях...
Кой не носи в спомените
люлякова нощ...
Кой забравя светлината 
на една любов...
Кой готов е да отмине 
в залезния час
нещо тъй необяснимо,
случващо се с нас...
Ще се върна… ти ме чакай,
както обеща.
Може би ще съм различна,
но какво от това...
Ти ще стиснеш за утеха 
моята ръка
и без думи ще ми кажеш 
само две неща.

stela50


image

Художник
Андрей Маркин 






Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!...
20.05.2015 20:01
Хубави стихове, картини, музика...
ПП: "но какво от това..." - този стих може да се редактира, за да се спази ритъмът...
цитирай
2. anin - Ще се върна, ти ме чакай...
20.05.2015 21:07
За да ти дам + ;))
цитирай
3. tota - Поздрави, Танечка!
20.05.2015 23:14
"Ти ще стиснеш за утеха
моята ръка
и без думи ще ми кажеш
само две неща."

Бъде щастлива, Танечка! Честити предстоящи празнични дни!
цитирай
4. anin - Излезнала съм анонимно,
21.05.2015 16:43
анонимен написа:
Разбра шегата ми, като видя, че има гласували с минус се притеснявам, защото има хакери, които успяват да го направят невидимо и не ги отчита.
Веднъж един човек се усъмни в мен и ми стана кофти....

Като е анонимен коментара не мога да го редактирам или изтрия, ако искаш ти го направи...
цитирай
5. donchevav - Понякога светът е малък. . . скрит в ...
21.05.2015 18:31
Понякога светът е малък ...
скрит в спомен скъп и незабрава,
изписан върху мокър пясък ...
след всеки прилив... там остава.

Да, понякога светът е малък - можеш да си го стиснеш в шепата като зрънце пясък - и да си го съхраниш - за по-добри дни, за по-щастливи моменти. Стига наистина да има някой, който да чака - иначе само за себе си не си заслужава да го къташ. Светът винаги е за двама – и в природата, и в човешкото общежитие:))))
Поздрави, мила Танче! Чудесен постинг! Прегръдка!
цитирай
6. megg - " Понякога светът е малък"
21.05.2015 22:54
Добър вечер, мила Таня. Докато четях, си помислих, че всъщност най - малкият свят е най - истински - побрал обичаните хора, дома, приятелите, любимо местенце, книга... И тогава пораства, пораства...
Много хубави стихотворения, светят с чистотата на топла длан. И картините, и любима музика!
Поздрав, Таня!
цитирай
7. distrelets - Много ме развълнува с втория стих, ...
22.05.2015 09:15
анонимен написа:
Много ме развълнува с втория стих, Танче! Някак си кристално чист и изпълнен с обич е! Прегръдка!

Поздрав,
Диди :))))
цитирай
8. stela50 - mt46 , anin , tota , ivoki , anin, donchevav , megg , distrelets
22.05.2015 12:12
Благодаря ви...
за поздравите, подкрепата, редакцията, разбирането, усещането...
Ани, разбирам закачките, усещам добрите чувства... радвам се
на посещението ти...
Тези дни имам много ангажименти, не мога да следя вашите
публикации, но след ден два - ще се наваксам пропуснатото.
Хубав петък и приятни почивни дни !
цитирай
9. astrojozi19 - Танчееееееееее, благодаря ти:)
22.05.2015 22:25
Преенесе ме в друг свят и на лицето ми е искрена усмивка. Какво да кажа освен, че ти Благодаря за хубавите мигове!
С искрен поздрав Жозета
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Прекрасно настроение, както винаги...
23.05.2015 11:08
С вълшебството на онази недоизказаност, която носи обич и добротворства. Светли празници и поздрави от сърце, скъпа Таня!

"Кой готов е да отмине
в залезния час
нещо тъй необяснимо,
случващо се с нас..."

stela50
цитирай
11. faktifakti - красиво
23.05.2015 21:49
всеки някъде очаква някого.. цял живот
цитирай
12. metlichina - прелест...
27.05.2015 21:42
при теб човек се чувства по-красив, по-добър и извисен...
чудесница си ти..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17487124
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031